Ga naar inhoud

Installeren XP

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil Windows XP Home ( orginele versie) installeren op mijn pc...maar nu krijgen ik tijdens de installatie de volgende melding: Setup kan bestand iexplore.exe niet kopieren..... en dan nog een reeks meldingen van wat hij niet kopieeren ...of vinden kan.... HMTMLED.dl DHTMLED.oc TRIEDIT.DL MSADCF.dl...etc.etc. Hoe los ik dit op.... Intruder
Link naar reactie
Je hebt toch de pc waar je nu achter zit? Eerst download je de .iso file van memtest: http://www.memtest.org/download/1.26/memtest86+-1.26.iso.zip Die file moet je eerst nog uitpakken, dan krijg je een .iso bestand, die moet je op een cd branden, ([b:5b60544764]Let op, je moet de image laten uitlezen door het programma waar je mee wilt branden, niet het bestand als 1 data file branden[/b:5b60544764]) Daarna stop je die in de pc die je wilt instaleren, en je start op vanaf de cd, hij begint nu te testen. Laat de test een paar uur draaien, en kijk of hij errors geeft. (Als je na 20 minuten als veel errors hebt kan je na die 20 minuten natuurlijk stoppen)
Link naar reactie
Ik zit op mijn werk dus ik kan niet alles doen wat ik wil.. :cry: Maar ik had hem maar weer eens geformateerd...en hij begon weer met het installeren...en hij kwam tot Netsoftwaren installeren hier bleef hij nu hangen.....en ik ben er nu zat van...hij is van een collega..en die laat hem hier maar in de container gooien of naar een reparateur brengen... Maar in ieder geval bedankt voor de medewerking... gr, Intruder
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...