anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik wil Windows XP Home ( orginele versie) installeren op mijn pc...maar nu krijgen ik tijdens de installatie de volgende melding: Setup kan bestand iexplore.exe niet kopieren..... en dan nog een reeks meldingen van wat hij niet kopieeren ...of vinden kan.... HMTMLED.dl DHTMLED.oc TRIEDIT.DL MSADCF.dl...etc.etc. Hoe los ik dit op.... Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 CD schoonmaken Andere optie: na format C en fdisk ( 2 partities maken )etc dos laden, complete CD naar een map op 2e partitie kopieren met x copy en vanuit die map de install draaien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik wil de rotzooi..opnieuw installeren maar nu vraagt hij om een adminastrator wachtwoord dat was 12345...en nu klopt dit weer niet.. :evil: hoe kom ik hier nu weer achter... Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Je moet gewoon een nieuw wachtwoord aanmaken en dat bevestigen, OF ben de een instalatie over de oude OS aan t doen?? Dan moet je idd je oude ww invullen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Je krijgt enkele keuzes...en ik kies dan R....en dan wil ik hem eerst formateren en dan opnieuw installeren...maar als ik dan het oude wachtwoord in type gaat het fout... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 R staat voor Repair Als je boot moet je de eerste opie nemen dus Enter als ik t goed heb. Dan vraagt de setupop welke partitie je de zaak wilt hebben en selecteer je C dan aangeven in welk bestandsformaat er geformatteer moet worden en dan gaan met die banaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 het kan 6 dingen zijn. 1. cd is vuil/beschadigd 2. de cdrom speler is overleden 3. rot geheugen 4 slecht gebrand (slipstreamed) 5 rotte IDE kabel 6 kapotte hardeschijf (onwaarschijnlijk?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Slecht gebrand valt af :D , want het is een orginele cd van Windows XP Home. Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 WinCD erin, booten, [enter], (wachten?), F8 (I agree), partitie(s) weggooien en weer aanmaken, installen. Kijken of dat werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Heb de partitie verwijderd..begon weer met installeren...leek goed te gaan...maar zo in een keer een blauw scherm met de melding: Er is een probleem gevonden Windows is afgesloten om shade te voorkomen. MEMORY _ MANAGEMENT En dan een heel lang verhaal over verwijderen van hard of software.. :evil: Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Draai eens memtest: www.memtest.org Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Hoe doe ik dit er staat niks op de pc.... :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Je hebt toch de pc waar je nu achter zit? Eerst download je de .iso file van memtest: http://www.memtest.org/download/1.26/memtest86+-1.26.iso.zip Die file moet je eerst nog uitpakken, dan krijg je een .iso bestand, die moet je op een cd branden, ([b:5b60544764]Let op, je moet de image laten uitlezen door het programma waar je mee wilt branden, niet het bestand als 1 data file branden[/b:5b60544764]) Daarna stop je die in de pc die je wilt instaleren, en je start op vanaf de cd, hij begint nu te testen. Laat de test een paar uur draaien, en kijk of hij errors geeft. (Als je na 20 minuten als veel errors hebt kan je na die 20 minuten natuurlijk stoppen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik zit op mijn werk dus ik kan niet alles doen wat ik wil.. :cry: Maar ik had hem maar weer eens geformateerd...en hij begon weer met het installeren...en hij kwam tot Netsoftwaren installeren hier bleef hij nu hangen.....en ik ben er nu zat van...hij is van een collega..en die laat hem hier maar in de container gooien of naar een reparateur brengen... Maar in ieder geval bedankt voor de medewerking... gr, Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Is bijna zeker brak mem, had zelf precies dezelfde symtomen, mem vervangen en gaan.. enne waarom de vuilnisbak in :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Oké..ik heb nog een pc'tje thuis staan zal ik het even uithalen en testen in deze.. Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Dat met dat Memory gezeur heb ik ook gehad op een oude PC van een collega, bleek er diverse Bad Clusters op de harde schijf te zijn. Harde schijf vervangen en alles liep weer als een trein. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 Jayday, Je had dus gelijk, heb er even een nieuw reepje ingezet en hij draait weer als vanouds... Bedankt voor de tips... Intruder Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen