anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 Na al 2 maanden steeds programma's op te ruimen blijft XP maar groeien. Alles wat ik niet echt nodig heb aan programma's zijn al verwijdert. Mijn partitie zit nu helemaal dicht (2MB schrijfruimte) en XP meld dat systeemherstel niet meer werkt. Mijn partitie is 5 gb en daar moet ik het mee doen. Weet iemand wat er in XP zo hard groeit en wat ik er nu aan kan doen om wat ruimte te krijgen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 Eerst een controleren op ad- en spyware. Dat zou een boosdoener kunnen zijn. Eventueel een hijackthis-log plaatsen in Beveiliging en Privacy. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 Norton protected recycle bin? Er zijn idd diverse virussen, die je schijf helemaal vol zetten met allerlei onzin. Helpt crapcleaner ook? http://www.ccleaner.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 wat dacht je van systeem herstel, alle je tijdelijke bestanden en systeembackups bij installaties van nieuwe windowscomponenten van windows update. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen