anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Hoi allemaal, pas geleden heb ik mijn windows opnieuw geinstalleerd. Mijn computer kreeg een andere naam enz. Nu heb ik bij documents and setting heel veel mappen staan terwijl ik maar 2 gebruikers heb. Bijv: Albert(oude gebruikersdocumenten) Albert-AVV.URK (nieuwe naam) Ik wil graag de oude document van Albert verwijderen... maar dat kan niet. De toegang is geweigerd. Ook als administrator kan het niet... en ik heb geeen idee hoe het wel kan. Ik wil die map graag weg hebben, omdat hij wel 3 gig inneemt. Alvast bedankt voor reacties, Appien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 opstarten in veilige modus ( f8 indrukken tijdens opstarten pc) en dan de map verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 Je mag alle mappen met dos / via F8 eruit verwijderen, laat wel '' [color=darkred:7b4d838141]de map met je eigen naam'[/color:7b4d838141] en 'all users' staan. Ooit verwijderde ik ook 'all users' verwijderd, bij het opnieuw opstarten maakt hij dan wel zelf terug 'all users' aan, maar dan mis je sommige linken (o.a. naar systeemherstel!) en da's dus niet zo prettig... :-? PS Er zijn ook nog 'hidden' users (Local Service en de Netwerk Service): deze ook laten staan of je hebt fatsoenlijke troubles! I.v.m. de user Asp.net: zie http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=690246 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 Als je je pc opnieuw hebt geinstalleerd, en je hebt toevallig NTFS als bestandssysteem, kan je soms ook niet bij sommige mappen! Heb je toevallig NTFS? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 In veilige modus inloggen, en verwijderen werd eerder al genoemd, lukt het dan nog niet geef dan jezelf rechten op die mappen. Dat doe je bij de tab beveiliging van de bestandseigenschappen (ook in veilige modus)(kan alleen als administrator) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen