anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Ik kan met mijn administratoraccount alleen inloggen in veilige modus, als ik in wil loggen in normaal windows krijg ik de foutmelding: Aanmeldingsbericht Kan u niet aanmelden vanwege een accountbeperking hoe los ik dit op, het zal in ieder geval ingesteld moeten worden in veilige modus, want Administraor staat in normaal windows ook niet bij gebuikersaccounts onder configuratiescherm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Is niet op te lossen. In Windows XP Home Edition is deze ingebouwde beperking niet te omzeilen. In Professional is het geen probleem, maar om daar nou voor te gaan upgraden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Is dit altijd zo met xp home? En hoe omzijl je het dan met professional? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 of is er dan al helemaal geen sprake van een foutmelding. Ik vind het inderdaad geen reden om te upgraden nee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 Ja, zoals ik zei is dit in Home niet te omzeilen, en dus is het inderdaad altijd zo. In Professional kun je op diverse manier als Administrator inloggen, de eenvoudigste is uitloggen en dan met 2x CTR-ALT-DEL het inlogvenster oproepen. Dan kun je gewoon het Administrator account (+ eventueel wachtwoord) invullen. Of je kunt via een register-aanpassing het Administrator account laten vermelden bij het inlogscherm. Maar als je toch niet gaat upgraden naar Pro, dan hoef je het toch ook niet te weten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen