anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik heb een nieuwe computer gekocht waarop ik win98 heb geinstalleerd. Nou wil ik er een dual boot van maken met win2000 zoals ik op mijn oude computer ook had. Helaas loop ik tegen problemen op bij het installeren van win2000. Hij kopieerd eerst opstartbestanden ofzo en start dan opnieuw op. Dan verschijnt de optie : windows of setup windows 2000. Kies ik voor de laatste (dat wil ik tenslotte) dan stopt hij bij een blauw scherm met in wit o.a. de tekst “inaccessible boot device” en verder nog een verhaal over als het de eerste keer is dat dit stopscherm verschijnt dat ik opnieuw op moet starten en iets over virussen en checkdisk. Wat gaat er fout en wat doe ik eraan???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Heb je wel eerst Windows 98 erop gezet en daarna 2000? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Yess eerst een goed werkend 98 inclusief de veiligheid updates van de CD dus hij heeft nog niet aan het net gehangen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 [quote:e58e2615f0="Reijer Hollander"]Yess eerst een goed werkend 98 inclusief de veiligheid updates van de CD dus hij heeft nog niet aan het net gehangen.[/quote:e58e2615f0] Moet je geen 2 Partities hebben? Partitie 1 met FAT32 en Windows 98 en Partitie 2 met NTFS en W2K Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Heb ik, maar ook als je dat niet doe installeerd hij automatisch in een nieuwe partitie mits je bij de keuze aangeef dat je een nieuwe installatie wil doen en niet opgraden. Ik vind op het net allerlei dingen die het hebben over drivers maar dat zou toch niet moeten bij een nieuwe computer? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen