anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Outlook Express gaat het om. Een PC hier heeft 2 mailadressen, beide pop. 1 stond al in OE en de ander heb ik later bijgevoegd. Nu ik de 2e heb toegevoegd blijkt die te zijn samengevoegd in de map Lokale mappen, waar ook al de eerste account staan. Hoe krijg ik het nou voor elkaar dat ze beiden een eigen map krijgen in OE, dus 2 echte mailboxen? Zodat de mails niet door elkaar komen. Ik heb de optie niet kunnen vinden. Alvast bedankt, Michel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik werk met office outlook 2003. En heb helaas geen ervaring met OE. Maar zit er binnen dit programma geen wizard om regels aan te maken zoals bij Office outlook, zodat je binnenkomende berichten kan verplaatsen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 in oe is het extra - bericht regels - email kan je van alles instellen met wat er met die email moet gebeuren Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen