Ga naar inhoud

Norton Ghost 9.0: kan niet verbinden

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs Norton Ghost 9.0 aangeschaft. Ik heb 2 maal een backup gemaakt, en die later weer verwijderd, omdat ik een nieuwe wilde maken, en ik ze niet meer nodig had. Nu wil ik vandaag een backup maken, maar als ik Ghost opstart, zegt-ie 'Catastrofale fout' , en kan het programma niet verbinden met de harde schijf. Ik heb de pc gereboot, maar het probleem blijft, terwijl het eerst wel lukte. Het lijkt er dus op dat er een probleem is met mijn Maxtor S-ATA HD 80GB, o.i.d. Verder heb ik nergens last van (daarom wilde ik een backup maken). Weet iemand wat dit kan betekenen?
Link naar reactie
[quote:baaa8c4351="ludere"]maar als ik Ghost opstart, zegt-ie 'Catastrofale fout' , en kan het programma niet verbinden met de harde schijf. [/quote:baaa8c4351] En heb je als besturingssysteem Windows XP, waarop je onlangs Service Pack 2 installeerde? Hier staan de [url=http://service1.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/docid/2000032312244525&src=n]error codes van Ghost.[/url] En als je Norton Ghost 9.0 opstart vanaf CD? Of eventueel vanaf rescue diskettes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...