anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Onlangs de computer van mijn zoon onder handen gehad. Bij msconfig/opstarten stonden ongeveer 32 exe bestanden met illustere namen die vanuit windows/system werden opgestart. Ik heb deze uitgezet/weggevinkt en de bestanden verwijderd van de HD. Nu is mijn vraag of het ook mogelijk is deze bestanden te verwijderen uit het opstarten scherm. e.e.a. blijft gewoon staan, met als gevolg een ellenlange rij, dit maakt het erg onoverzichtelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Lijkt me slim dat je eerst de spyware faq eens doorneemt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 dat kan met regcleaner Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Voor dit probleem moet je in het register zijn. Klik start --> Uitvoeren-->Typ "regedit" (zonder de aanhalingstekentjes) en je komt in het register. Daarna ga je op zoek naar de volgende sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run. Klik op het "Run" mapje en rechts opent zich een lijst met toepassingen waarin je de vermeldingen die volgens jou op spyware slaan weg kunt halen. Eventueel kun je ook de mapjes daaronder genaamd: RunOnce en RunOnceEx bekijken en daarin eventueel foute vermeldingen wijzigen. [color=red:74048a40a0]Zorg je bij het werken met het register wel voor een goede backup?[/color:74048a40a0] Deze werkwijze slaat trouwens op WinXP, hoe het bij andere besturingen zit weet ik niet precies. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen