anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Helaas, Gisteren SP2 weer van mijn computer verwijderdt. Eerst was ik ook tevreden. Extra veiligheid en ogenschijnlijk geen verlies van functionaliteit. Alles draaide ook gewoon. Sims2 voor mijn dochterje. De rest van de programa's ook. Maar tijdens het surfen blijken "gebookmarkte" sites plotseling helemaal niet meer, of maar ten dele te werken. Foutmeldingen als "uw browser staat ontvangst van cookies niet toe" en "uw browserinstellingen blokeren java-aplets" terwijl ik aan de instellingen niets heb veranderd. Na controle van de instellingen blijkt alles goed ingesteld. Dus dan maar de radicale oplossing. SP2 eraf en zie, ik kan, zonder ook maar in de buurt van de browserinstelingen (van zowel Mozilla als Explorer) te zijn geweest alle sites weer oproepen. Jammer, maar zijn er meer mensen met deze ervaring? Misschien kan Bill er wat mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2004 Lijkt me nogal een drastische oplossing, sp2 zet een aantal beveiligingsinstellingen net iets strenger. Je kan dit heel eenvoudig oplossen door je zone instellinegn (rechtsonder) in je internet explorer aan te passen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen