Ga naar inhoud

geen status internet-verbinding + veel verzonden bytes

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb twee problemen die waarschijnlijk met elkaar te maken hebben: Ten eerste. als ik de status van m'n [b:a9a6fe12fb]internet-verbinding [/b:a9a6fe12fb]wil checken via het icoontje in m'n systeemvak dan verschijnt het venster en is 't gelijk weer weg, hij verschijnt echt maar een honderdste van een seconde dus ik kan eventuele info ook niet lezen. Probeer ik de status van m'n internet-verbinding via de netwerkverbindingen te openen dan heb ik hetzelfde. Kijk in naar de status van mijn [b:a9a6fe12fb]LAN-verbinding [/b:a9a6fe12fb]dan zie ik dat er enorm veel bytes verzonden worden, zo'n 1.000 tot 1.200 bytes per seconde!!! Dit is natuurlijk wel erg veel, te meer aangezien ik geen bestanden share (via KaZaa lite) of andere zaken upload. Overige eventueel relevante gegevens: besturingssysteem Windows XP pro + service pack 1, speedtouch ADSL modem, netwerkkaart: 3Com Gigabit LOM (3C940) Wie kan mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...