Ga naar inhoud

disk manager

anoniem

Aanbevolen berichten

Bedank voor uw antwoord he. :D ja ik heb mijn windows via de cd geinstaleerd op die nieuwe hard disk van 120 gb op NFTS geen snelformat gedaan. mijn vorige harddisk is helemaal leeggemaakt en daar heb ik nog geen partities op toegekent. In msconfig opstarten zie ik geen disk manager staan hetvolgende staat er wel en is aangevinkt: avgcc32-rundll32-nwiz-motiveSB-ctfmon. voor de rest staat daar nog niets,ik moet nog al mijn progr. instaleren. SP2 moet ik ook nog instaleren, maar ik wou eerst een drive image nemen om gerust te zijn. Voordien heb ik daar nooit problemen mee gehad hebt u mischien nog een gedacht. groetjes. :wink:
Link naar reactie
Niets te danken :wink: Volgens mij is iets niet goed gegaan met de installatie. Uit het msconfig lijst zou je NWIZ uit kunnen vinken. Deze is alleen nodig als je vaak de monitor bij wil stellen. Anders vertraagt allen je opstart. Je lijst is vrij kort dus nogmaals volgens mij is de installatie niet goed gedaan. Wat je nog kan proberen: Start\Uitvoeren en vervolgens typ daar: services.msc Als het goed is krijg je nieuwe venster en daar kun je een of ander aan of uit zetten. Bijv. Disk Manager. Staat hij daar ook niet dan zou ik het opnieuw installeren (XP dus) grzt Falco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...