Ga naar inhoud

Windows installeren?

anoniem

Aanbevolen berichten

Mn computer is geformatteerd en nu wil ik windows xp er weer op zetten... Maar als ik de computer opstart en de windows xp cd in de driver doe geeft ie aan dat er een boot diskette in moet, dus ik heb 6 boot diskettes en doe de 1e erin en dan kan hij hem niet lezen???? Heeft iemand dus suggesties hoe ik mn windows wel kan installeren op een compleet geformatteerde computer?
Link naar reactie
Dat staat in de FAQ. Volgende keer even doorlezen dus. [quote:6557df02e5]Tip 9. De opstartvolgorde bepalen Om in het BIOS te komen moet u tijdens het opstarten van uw pc, de DEL toets indrukken. Een melding daartoe verschijnt meestal ook in beeld. Afhankelijk van de producent van het BIOS in uw pc moet u de volgende stappen maken om dit te regelen. Bewegen door het BIOS doet u met de pijltjestoetsen op uw toetsenbord. AWARD BIOS Bios Features Setup / Boot Sequence: A,C Verander de keuze met de PgUp en PgDn toetsen. Druk dan de ESC-toets, kies “Save & Exit Setup”, bevestig met Yes en druk Enter. Phoenix BIOS: Boot / First Boot Device: Removable devices Selecteer zonodig “Removalbe devices” en druk een of enkele malen op + naar de bovenste positie. Kies dan: Exit, “Exit saving changes” en bevestig met Enter. Bevestig de controlevraag (“Save configuration changes and exit?”) met Yes en druk Enter. [/quote:6557df02e5]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...