anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Waar vind ik de mogelijkheid, om het opstarten van programma's uit te schakelen? :roll: Met WIN 98 is het mij bekend, maar sinds kort overgestapt naar WIN 2000. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 start > uitvoeren/run > msconfig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Onder Windows 2000 gaat dat niet zo eenvoudig - msconfig bestaat daar niet meer... Maar je kunt bij [url]www.download.com[/url] even zoeken naar een freeware programma [b:94dd938afb]WinPatrol[/b:94dd938afb] wat, behalve controle over het opstartgebeuren, nog een paar handige extra mogelijkheden biedt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Ik vind dit een heel handig programmaatje hiervoor. http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 In het register is het ook te vinden ;) Start > uitvoeren "regedit". Nu naar de sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run(*) Wees altijd voorzichtig met wat je aanpast in het register. Het beste kun je er even een backup van maken. Ga naar Register > Registerbestand Exporteren. * Er zijn meer sleutels die beginnen met Run. Daarin kunnen bijvoorbeeld processen staan die opstarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen