Ga naar inhoud

Windows XP start door als ik software matig afsluit.

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik zit met een probleem die ik zelf niet kan oplossen daarom plaats ik dit bericht op misschien tot een oplossing te komen. Als ik mijn Laptop met Windows XP afsluit dan doet die dit ook netjes maar als die dan helemaal is afgesloten en hij komt weer bij de bios dan start die auto weer door. Wie heet hier een oplossing voor zo dat ik de laptop weer normal kan afsluiten? Gegevens Laptop: P4 2.6 GHZ 512 MB Ram Windows XP Met SP2 Alle Windows XP updates geinstalleerd. Dit probleem had ik ook al voor het installeren van Windows XP Service Pack 2! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem!!! Alvast hartelijk dank voor u medewerking. Groeten, Vjenne-boy
Link naar reactie
Indien de PC herstart i.p.v. afsluit dan [b:356357fb29]crashed[/b:356357fb29] de PC tijdens het afsluiten. Je moet dan de functie [i:356357fb29]automatich opnieuw opstarten[/i:356357fb29] uitzetten: [color=blue:356357fb29] Klik met de rechtermuisknop op Mijn Computer, zodat de Systeemeigenschappen verschijnen. Klik op het tabblad Geavanceerd en bij > Opstart- en herstelinstellingen > op Instellingen. Haal vervolgens het vinkje weg bij > De computer automatisch opnieuw opstarten?. [/color:356357fb29] Hierna zou een foutmelding tijdens het afsluiten te zien moeten zijn en kan er een passende oplossing voor worden gevonden. Suc 6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...