anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Hoi, Ik zit met een probleem die ik zelf niet kan oplossen daarom plaats ik dit bericht op misschien tot een oplossing te komen. Als ik mijn Laptop met Windows XP afsluit dan doet die dit ook netjes maar als die dan helemaal is afgesloten en hij komt weer bij de bios dan start die auto weer door. Wie heet hier een oplossing voor zo dat ik de laptop weer normal kan afsluiten? Gegevens Laptop: P4 2.6 GHZ 512 MB Ram Windows XP Met SP2 Alle Windows XP updates geinstalleerd. Dit probleem had ik ook al voor het installeren van Windows XP Service Pack 2! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem!!! Alvast hartelijk dank voor u medewerking. Groeten, Vjenne-boy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Staat bij energiebeheer en in de bios APM wel aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Ik heb ditzelfde probleem nu ook bij mijn zelf in elkaar gezette PC. Ik weet ook nog niet wat het is. Dus, iemand tips??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Ook ik heb dit probleem. Door omstandigheden format C en WinXP opnieuw geïnstalleerd en de beveiligings-update feb. 2004 In de "Computer Uitschakelen" venster is de gele STAND-BY knop niet actief. Ik ben niet aan het BIOS geweest en bij "Energiebeheer" zie ik geen mogelijkheid om APM aan te vinken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 [quote:9ceece0fce="rc.wynandts"]In de "Computer Uitschakelen" venster is de gele STAND-BY knop niet actief.[/quote:9ceece0fce]Heb je de drivers voor je moederbord wel geinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Mijn probleem is opgelost. Ik heb Windows update gedaan met de installatie CD-rom van Windows met behoud van de instellingen. Alle progs doen het nog gewoon en de PC gaat nu wel gewoon uit. Misschien ook iets voor de andere heren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Indien de PC herstart i.p.v. afsluit dan [b:356357fb29]crashed[/b:356357fb29] de PC tijdens het afsluiten. Je moet dan de functie [i:356357fb29]automatich opnieuw opstarten[/i:356357fb29] uitzetten: [color=blue:356357fb29] Klik met de rechtermuisknop op Mijn Computer, zodat de Systeemeigenschappen verschijnen. Klik op het tabblad Geavanceerd en bij > Opstart- en herstelinstellingen > op Instellingen. Haal vervolgens het vinkje weg bij > De computer automatisch opnieuw opstarten?. [/color:356357fb29] Hierna zou een foutmelding tijdens het afsluiten te zien moeten zijn en kan er een passende oplossing voor worden gevonden. Suc 6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Mooi dankje. Ik ben er ook uit. Het was bij mij een stuurprogramma wat geupdate moest worden.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen