anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Heb Ghost 9.0 (SATA raid ondersteuning) en lijkt allemaal lekker te werken. Echter de NTLDR raakt corrupt of kwijt. Ff fixen is er niet bij. FIXBOOT, BOOTCFG, FIXMBR allemaal zonder suc6. Systeem: Silicon Image 3112r SATA: striped RAID 1x gewone NTFS 200 Gb WinXP Pro SP2 Ik heb een image gemaakt van de XP partitie op mijn raid configuratie. Deze image probeer ik terug te zetten middels de symantec rescue recovery disk. Dat gaat allemaal goed totdat je de cd verwijderd en probeert op te starten zonder een xp cd erin te hebben. Dan ontstaat de NTLDR is missing fout. Ik weet nu bijna zeker dat het een instelling is in het maken of restoren van de image. Hierin kun je zaken aangeven als MBR mee restoren, en nog veel meer van dit soort dingen. Weet iemand welke instellingen je moet maken in ghost 9.0 om een XP partitie op een striped raid configuratie te maken en te restoren? Welke instellingen ???? plzzz, wordt na twee dagen rommelen een beetje gek :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen