anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 beste hulptroepen, mijn vriend heeft XP opnieuw geinstalleerd op de pc waar XP al op stond. Alles werkt normaal, alleen krijg je als je opstart alleen de mogelijkheid om in te loggen als de user die bij de laatste install hoort. We willen graag onze eigen inlog mogelijkheden terug. (3 users) .kan dat? en zo ja....hoe? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 de drie users opnieuw aanmaken en alle bestanden en mappen van de oude users naar de nieuwe users verpaatsen als u / je begrijpt wat ik bedoel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 ik snap het wel, maar egrijp het niet.... :roll: hoe kom ik weer bij die mappen van de oude installatie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 1) belangrijke les voor de toekomst: B A C K U P (= geen vies woord) 2) Bij opnieuw winxp plaatsen op dezelfde HD, gebruik dan een andere installatiedirectory als je nadien nog zoveel mogelijk gegevens wilt redden. Als je nadien opstart heb je dan een goede en een slechte winxp en moet je even in de boot.ini aangeven welke de goeie is die moet opstarten. Uiteraard kan je winxp plaatsen bovenop een vorige installatie, maar dan zal er niet veel meer te redden zijn aan data. Vrees beetje dat dit hier het geval is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 vriendje heeft alle bestanden gelukkig op 'n cd-rommetje gebrand blijkt nu achteraf.... en hij laat het wel uit zijn hoofd of nog eens zelf te gaan pruutsen aan de pc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Gelukkig viel dat dan nog mee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen