Ga naar inhoud

Melding lan-verbinding herstellen wil niet meer weg

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Op school heb ik met mijn laptop af en toe problemen om op het internet te komen, na via de rechtermuisknop voor herstellen te hebben gekozen werkt het echter weer helemaal. Op één dingetje na: de melding dat de verbinding is hersteld wil niet meer weg. Screen: [img:cf68e73dc1]http://podium4.hostcubed.com/melding.jpg[/img:cf68e73dc1] Het is inderdaad al vreemd dat er Annuleren staat in plaats van sluiten, maar drukken op annuleren richt ook niets uit, ik kan er zo vaak op drukken als ik wil maar de melding blijft staan. Nu heb ik thuis een Draadloze netwerkverbinding, hier heb ik nooit problemen mee, maar als ik deze wil herstellen is de melding wel goed, en bijna hetzelfde als bovenstaande en kan ik wel gewoon het venster sluiten door op sluiten te drukken. Het probleem doet zich dus alleen voor bij het herstellen van een gewone lan-verbinding, bij een draadloze verbinding levert dit geen problemen op. Ik heb dit probleem niet altijd gehad en vermoed zelfs dat het komt door de upgrade naar sp2, al weet ik dat ook niet zeker. Windows xp sp2 Zonealarm firewall (gratis versie)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...