anoniem Geplaatst: 1 oktober 2004 Delen Geplaatst: 1 oktober 2004 Ik heb sinds twee weken een vrij groot probleem met mijn pc waarop Windows XP Professional staat geïnstalleerd. Het begint meestal bij het opstarten. Dan loopt hij vaak vast bij het XP-logo. Na hem meerdere keren opnieuw op heb moeten starten gaat de pc meestal wel weer snel, totdat ik grote media-bestanden wil afspelen (flashfilmpjes, divx-films etc.), dan loopt hij muurvast. Ik kan de muis niet meer bewegen, niks...als ik op dat moment muziek heb opstaan veranderd die muziek in een luid gepiep (wat uit de boxen komt). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2004 Draai eens memtest. www.memtest.org [size=7:6c1a2010a5]Dat was m'n 3200ste post, nu naar school[/size:6c1a2010a5] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Hij geeft verder geen fouten aan...heb ook op eventuele virussen gescand, drie gevonden, verwijderd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Echt irritant :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Is het xp prof met SP2? Dit heb ik van de week met een install waarop SP2 was geinstaleerd ook meegemaakt :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Nee, SP2 heb ik nog niet geïnstalleerd...of iemand heeft het sneaky gedaan :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Hij geeft verder geen fouten aan... Hoelang heb je memtest laten scannen? Het is aan te raden 1 hele nacht te laten scannen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Een nacht :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Check je temperaturen en voltages met MBM, harddisk met HDtune (of testtool fabrikant). Onlangs nog iets aan je systeem veranderd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Een keer 3dmark draaien om de videokaart te testen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Dit probleem heb ik vroeger op een 166 gehad, toen was had de hardeschijf slechte sectoren en begaf het. Heb dit laatst bij een vriend gehad, de pc gereboot en gaf primary disc failure; Kapotte hd dus. Ik had ten laatst op school ook steeds dit probleem, uiteindelijk deze ook Primary Harddrive Failure dus ik raad je streng aan al je data te backuppen en met je Hardeschijf Manufacturers Tools je hardeschijf eens grondig te testen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen