Ga naar inhoud

Pc loopt telkens muurvast

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds twee weken een vrij groot probleem met mijn pc waarop Windows XP Professional staat geïnstalleerd. Het begint meestal bij het opstarten. Dan loopt hij vaak vast bij het XP-logo. Na hem meerdere keren opnieuw op heb moeten starten gaat de pc meestal wel weer snel, totdat ik grote media-bestanden wil afspelen (flashfilmpjes, divx-films etc.), dan loopt hij muurvast. Ik kan de muis niet meer bewegen, niks...als ik op dat moment muziek heb opstaan veranderd die muziek in een luid gepiep (wat uit de boxen komt). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Link naar reactie
Dit probleem heb ik vroeger op een 166 gehad, toen was had de hardeschijf slechte sectoren en begaf het. Heb dit laatst bij een vriend gehad, de pc gereboot en gaf primary disc failure; Kapotte hd dus. Ik had ten laatst op school ook steeds dit probleem, uiteindelijk deze ook Primary Harddrive Failure dus ik raad je streng aan al je data te backuppen en met je Hardeschijf Manufacturers Tools je hardeschijf eens grondig te testen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...