Ga naar inhoud

windows xp sp2 crasht, start niet meer op

anoniem

Aanbevolen berichten

Vanochtend startte mijn computer niet op, eerst met de mededeling dat NTFS.SYS niet meer in windows\system32 stond, en dat ik die moest kopie"eren van de Windows CD-rom, gedaan. Nu start hij helemaal niet meer op, krijg nog wel bootscreen van Xp te zien, maar daarna 'het blauwe scherm' die slechts 1\100 van een sec te zien is, dus ik kan niet lezen wat er staat. Veilige Modus en rececte instellingen terugzetten werken ook niet. Wat wel zou kunnen is, omdat ik mijn Bootscreen wou veranderen, is dat mijn Bootfile(een teksbestandje) niet meer goed is, terwijl ik met dat programma in eerdere tijden wel succes heb gehad, StyleXP. alvast bedankt! itsik60
Link naar reactie
probeer 's bij opstart F8 vasthouden veilige modus op vraag veilige modus starten nee dan geeft ie "systeemherstel "aan vervolgens zet je hem een paar dagen terug. Maar uit ervaring heb ik geleerd dat bijna niets helpt als er in je system32 map een bestand weg is of beschadigd ben bang voor instalatie wat je kan doen is XP op andere partitie te instalerern zodat je gewoon kan opstarten en backup van c te maken van bestanden daarna de c format doen en dan alles van belang opnieuw te installen daarna kan je gewoon de xp op de ande partitie gewoon verwijderen succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...