anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Delen Geplaatst: 29 september 2004 PC is een paar maanden oud. P3.2. 1024 werkgeheugen. Asus moederbord. Begin hele erge vastlopers. Teruggegaan naar de winkel. Voeding was kapot. Sindsdien zit ik met volgende probleem. Zo nu en dan loopt de pc helemaal vast, hij reageert dan nergens meer op. Eerst stopt de muis (pijltje beweegt niet meer) en 1 minuut later het toetsenbord (CTRL-ALT-DEL heeft geen zin dus), ik heb dan nog wel beeld, maar alles werkt niet meer. Als ik op het moment van vastlopen iets afspeel krijg een gepiep te horen. Kan hem alleen nog maar resetten. Kan dit een software probleem zijn of is er iets mis met de hardware? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 DIt is een cross-post. Dat wordt niet zo op prijs gesteld. Kijk [url=http://tforum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=129899]hier[/url] voor mijn reactie op je eerste post. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 dubbel opgevoerd/zie ook forum processor Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen