anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Delen Geplaatst: 28 september 2004 Hallo iedereen, Is er een mogelijkheid om binnen Windows Verkenner het automatisch soorteren van bestanden uit te schakelen? Als ik b.v. een cd op mijn harde schijf zet en de nummers zijn niet genummerd maar hebben wel een titel dan worden ze op alfabetische volgorde geplaatst van de titel. Dit is dus niet de werkelijke volgorde van de cd. Hopelijk kan dit uitgeschakeld worden. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Waar wil je de bestanden dan op gesorteerd hebben? Je kan in je cd-brand-programma vast aangeven in welke volgorde de nummers op cd moeten komen te staan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Er zal altijd ergens op 'gesorteerd' worden, al is het maar naar de 'volgorde' waarin ze op de HD staan. Ik zie twee oplossingen: 1) hernoemen van de tracks met een startnummer (01....., 02..... etc) 2) ergens een tooltje vandaan halen dat je toestaat om de timestamp te veranderen van de tracks en dan sorteren op het veld modified in de verkenner Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen