anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Delen Geplaatst: 28 september 2004 Ik gebruik al jaren RegClean. Nu heb ik Windows Server 2003 geinstalleerd. Is hier een aparte versie van RegClean voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Een server moet je niet als werkstation gebruiken. Dan heb je ook geen regclean nodig. In principe doe je helemaal niets met een server. Alleen maar services laten draaien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 een server is inderdaad een server file/print/web/mail, dus heb je niks aan een regcleaner ik gebruik zelfs geen cleaner op mijn windows xp pc, cleaners zijn voor windows 98 die nogal traag werden op den duur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 [quote:818979ea37="taco78"]een server is inderdaad een server file/print/web/mail, dus heb je niks aan een regcleaner ik gebruik zelfs geen cleaner op mijn windows xp pc, cleaners zijn voor windows 98 die nogal traag werden op den duur[/quote:818979ea37] Opmerking een WK3 is uitermate geschikt als werkstation zeker in combinatie met een eigen netwerk(je). Alle beheertools onder handbereik. [url]http://www.msfn.org/win2k3/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen