Ga naar inhoud

Iconen weg uit systemtray

anoniem

Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden heb ik op mijn XP Pro servicepack 2 geïnstalleerd en vanaf dat moment is dit aan de gang. De programma's worden gewoon tijdens het opstarten geladen, maar de iconen zie ik niet. Op een gegeven moment was ik het zó zat, en ik besloot om SP2 te verwijderen, maar dat ging niet. Er was ergens een fout opgetreden... Nou, lekker dan. Toen wilde ik een systeemherstel doen, maar dat ging niet ver genoeg terug. Ja, toen had ik zoiets van; dan accepteer ik het maar. Maar ik vind het eigenlijk behoorlijk irritant, van de ongeveer 12 programma's die ik tijdens het opstarten laat laden, zijn er maar 6 iconen zichtbaar! Is er iemand die dit herkent en is er eventueel iets aan te doen?
Link naar reactie
[quote:88d883ce35="AntWoman"]Een paar dagen geleden heb ik op mijn XP Pro servicepack 2 geïnstalleerd en vanaf dat moment is dit aan de gang. De programma's worden gewoon tijdens het opstarten geladen, maar de iconen zie ik niet. Op een gegeven moment was ik het zó zat, en ik besloot om SP2 te verwijderen, maar dat ging niet. Er was ergens een fout opgetreden... Nou, lekker dan. Toen wilde ik een systeemherstel doen, maar dat ging niet ver genoeg terug. Ja, toen had ik zoiets van; dan accepteer ik het maar. Maar ik vind het eigenlijk behoorlijk irritant, van de ongeveer 12 programma's die ik tijdens het opstarten laat laden, zijn er maar 6 iconen zichtbaar! Is er iemand die dit herkent en is er eventueel iets aan te doen?[/quote:88d883ce35]Welke bedoel je nou? Die langs je klokje of naast de Start knop?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...