anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Delen Geplaatst: 28 september 2004 Een paar dagen geleden heb ik op mijn XP Pro servicepack 2 geïnstalleerd en vanaf dat moment is dit aan de gang. De programma's worden gewoon tijdens het opstarten geladen, maar de iconen zie ik niet. Op een gegeven moment was ik het zó zat, en ik besloot om SP2 te verwijderen, maar dat ging niet. Er was ergens een fout opgetreden... Nou, lekker dan. Toen wilde ik een systeemherstel doen, maar dat ging niet ver genoeg terug. Ja, toen had ik zoiets van; dan accepteer ik het maar. Maar ik vind het eigenlijk behoorlijk irritant, van de ongeveer 12 programma's die ik tijdens het opstarten laat laden, zijn er maar 6 iconen zichtbaar! Is er iemand die dit herkent en is er eventueel iets aan te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Soms wil defragmentie van je harddisk nog wel eens helpen. Een hele goede defragmentatie programma is voptxp. Een trial versie is hier te downloaden, www.goldenbow.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Defragmentatie? Zou dat helpen? Ik gebruik zelf O&O, maar ik heb nu VoptXP gedownload, ik ga het nu gelijk proberen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 [quote:88d883ce35="AntWoman"]Een paar dagen geleden heb ik op mijn XP Pro servicepack 2 geïnstalleerd en vanaf dat moment is dit aan de gang. De programma's worden gewoon tijdens het opstarten geladen, maar de iconen zie ik niet. Op een gegeven moment was ik het zó zat, en ik besloot om SP2 te verwijderen, maar dat ging niet. Er was ergens een fout opgetreden... Nou, lekker dan. Toen wilde ik een systeemherstel doen, maar dat ging niet ver genoeg terug. Ja, toen had ik zoiets van; dan accepteer ik het maar. Maar ik vind het eigenlijk behoorlijk irritant, van de ongeveer 12 programma's die ik tijdens het opstarten laat laden, zijn er maar 6 iconen zichtbaar! Is er iemand die dit herkent en is er eventueel iets aan te doen?[/quote:88d883ce35]Welke bedoel je nou? Die langs je klokje of naast de Start knop? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Ik ga vanuit die van langs het klokje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Via TweakUI kun je ze uitzetten bij Task Bar and Start Menu, item show taskbar notification icons. dus misschien kun je hem daar ook weer mee aanzetten. Even bij MS zoeken op TweakUI Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Inderdaad naast het klokje. En bij TweakUI staat het al aangevinkt, dus dat is het ook niet. Ik blijf het irritant vinden, maar las inmiddels dat meerdere mensen dit hebben. Ik ben bang dat ik er maar mee moet leven... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen