Ga naar inhoud

Media Player Classic speelt geen .wmv


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Media Player Classic 6.4.8.2 en heb het kazaa lite codecpack 227f geïnstalleerd. Deze combinatie weigert .wmv bestanden af te spelen. Als ik rechts klik op het .wmv en kies voor openen met mplayer2 lukt het wel (nadat die uit zichzelf codecs ergens vandaan gehaald had), maar dit is de standaard player(versie 6.01.05.0217) van windows 98se en niet Media Player Classic die ik graag als standaard speler voor al m'n media wil gebruiken. Mijn pc is een pentiumII 350 Mhz Ik heb nog de real alternative en de quicktime alternative codecs geïnstalleerd, maar dit helpt (zoals te verwachten was) niks. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
[quote:6033ae67c2="General X"][quote:6033ae67c2="jammah"]Inmiddels heb ik winamp 5.03 gïnstalleerd en die speelt ze ook af, al hapert ie af en toe bij één specifiek .wmv bestand (mplayer2 speelt ze (tot nu toe) allemaal soepel af)[/quote:6033ae67c2]Misschien nieuwe PC, zelfs mijn download PC heeft 550mhz en die vind ik al langzaam! :roll:[/quote:6033ae67c2] Volgens mij ligt het haperen aan het specifieke .wmv bestand en niet zozeer aan de snelheid van de pc. Ik wil juist MPC gebruiken omdat het minder belastend is voor een langzamere pc, maar zou er ook graag wmv bestanden mee willen afspelen. Omzetten naar divx ofzo vind ik geen oplossing (lijkt me ook nogal bewerkelijk).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...