anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Delen Geplaatst: 26 september 2004 Mijn broertje heeft een pc met windows xp pro en heeft sinds gisteren het probleem dat de computer niet meer wil opstarten. Direct na het windows-opstartscherm (met dat lopende balkje) start ie steeds vanzelf opnieuw op. Ook de veilige modus lukt niet. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? Alvast bedankt, DBP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 windows update gedaan? Klinkt als een sasser worm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 [quote:b119a17c6b="MyroX"]windows update gedaan? Klinkt als een sasser worm[/quote:b119a17c6b]Ja, maar dat is al wel een paar dagen geleden. Ik had hem zo'n twee weken geleden windows nog compleet opnieuw geinstalleerd vanwege bepaalde problemen. D'r staat trouwens nog geen sp2 op, alleen 1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Zet er dan eerst SP2 op, dan kijken we verder. De update tegen sasser is er al vanaf april, dus als je een paar weken geleden geupdate hebt zal dat het niet zijn. Maar met troubleshooten altijd eerst alles updaten, en kijken of het dan nog niet werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Ik kan helemaal niet meer in windows komen, dus updaten gaat ook niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Kan het zijn dat je Roxio Easy CD Creator hebt geinstalleerd / deïnstalleerd / herinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Nee, heeft zover ik weet nog nooit Easy CD Creator op gestaan. Alleen Nero. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Dit klinkt hetzelfde als het probleem wat ik heb gehad toen ik bij een klant SP2 had geinstalleerd. Denk je fijn up-to-date te blijven met de laatste service pack, krijg je dit probleem. Gelukkig kon ik een sysprep-image van een andere PC, waar nog geen SP2 was geinstalleerd, op de probleem-PC zetten. Als je geen noodherstel-diskette hebt, denk ik dat je genoodzaakt bent om Windows opnieuw te installeren. Alle manieren om de PC op te starten (veilige modus, VGA-modus, last known good configuration) bieden geen uitkomst... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 Tja........ :-? Ik kon ook niks meer vinden, dus heb ik maar gewoon windows opnieuw geinstalleerd. Bleef eigenlijk niks anders over. Iig bedankt voor de tips en de hulp. Mvg, DBP Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen