anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Delen Geplaatst: 24 september 2004 De instal van SP2 op mijn windows xp pro breekt af met de foutcode 80070017. Weet iemand wat dit betekend? Ik heb nog een tweede probleem op deze pc. Ik heb geen geluid. Volgens "Geluiden en audioapparaten" in het configuratiescherm is er geen audioapparaat geinst. en alle keuzeknoppen zijn grijs (niet schakelbaar) In apparaatbeheer in systeembeheer is de Realtek AC'97 Audio gewoon aanwezig en werkt correct. Doe ik iets verkeerd of moet ik iets opnieuw inschakelen? Gisteren werkte het geluid prima. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 hoi Ik heb nu ook SP 2 erop staan Ik kreeg toen ook geen geluid meer. Je moet in het Configuratie Scherm>Systeem>ga dan naar het tab blad:Hardware>en klik vervolgens op aparaat beheer. En dan moet je de drivers van je geluidskaart verdwijderen.Die staan bij besturing voor geluid, video en spelletje's. Selecteer de drivers van je geluidskaart WIS ze en herstart je computer dan zoekt windows XP automatisch naar drivers. Dat zou het moeten doen :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2004 [quote:cce7b0da71="gi32288"]De instal van SP2 op mijn windows xp pro breekt af met de foutcode 80070017. Weet iemand wat dit betekend?[/quote:cce7b0da71] Als je wat rondgoogelt met 'error 80070017' kom je wel het één en ander tegen. Ik weet niet of Duits een probleem is; op http://forum.net-build.net/archive/index.php/t-6389.html zat iemand met dezelfde vraag, heeft wel een oplossing gevonden maar of jij daar óók mee geholpen bent weet ik natuurlijk niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2004 Probeer eens de Full SP2 te downloaden (mits een breedband aansluiting) Met een download manager, bij mij ging hij de mist in halverwege door een timeout tijdens het downloaden. Peter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen