Ga naar inhoud

Geen virusscanner??

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Na de installatie van SP2 heb ik natuurlijk het "Beveiligingscentrum". Hij geeft alleen constant aan dat mijn computer een risico zou lopen omdat ik geen virus-scanner heb geïnstalleerd. En dat terwijl NAV2004 al geïnstalleerd is! Volgens een vriend van mij moest ik nav opnieuw installeren maar ook dat hielp niet. Iemand een idee?
Link naar reactie
Vreemd, SP2 ziet/zag bij mij NOD32 en bij de buurman NAV wel. Daarentegen ziet ZoneAlarm NAV wel en NOD niet. Ik denk dat SP2 wel eens een beetje 'in de war' is. Het belangrijkste is dat je voor je zelf zeker weet dat SP2 ongelijk heeft! Hoewel het natuurlijk wel oppassen geblazen is omdat je regelmatig leest dat bepaalde programma's uitgeschakeld worden.
Link naar reactie
Maart, weet je wat volgens mij het probleem is. Je hebt dan wel norton opnieuw geinstalleerd. Maar de vraag die hij aan norton stelt is, "Ben jij wel up to date".. aangezien jij geen internet verbinding hebt.. Kan het wel eens zijn dat de updates niet volledig zijn geinstalleerd of oude updates. Daarnaast ligt het niet aan sp2 of norton. Want zowel bij m'n vader, als bij mezelf ging alles goed met NAV2004 & NAV2005. Geen enkel probleempje. Raar genoeg fungeert ZA Pro ook nogsteeds en doet het vlekkeloos. Vriendelijke Grt, Eelke van den Bos
Link naar reactie
Het probleem zit in de WMI-installer van Norton, of liever gezegd in het ontbreken ervan. Toen SP2 uitkwam heeft de WMI-installer zo'n 2 weken in LiveUpdate gestaan. Daarna is ie er weer uitgehaald. Waarom? Geen idee. Belangrijker is dat je via onderstaande link alsnog de WMI-installer op kunt halen: [url]http://www.neowin.net/staff/RadishTM/Norton_WMI_Update.rar[/url] Als je deze ophaalt en installeert zul je zien dat de communicatie tussen Norton en het beveiligingscentrum weer prima loopt! Het is overigens een Engelse versie, maar werkt ook prima samen met een Nederlandse versie van Norton.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...