anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Delen Geplaatst: 24 september 2004 Hoi allemaal, Een vriend van mij kan ongeveer sinds de installatie van SP2 [b:5c2c9e438f]niet[/b:5c2c9e438f] meer in de eigenschappen van het beeldscherm komen. Wij dachten eerst dat SP2 problemen gaf dus ik bood aan om te kijken of er bij mij hetzelfde gebeurde. Echter, nadat ik SP2 had geïnstalleerd kon ik nog steeds erin komen en er was helemaal niks aan de hand. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Sorry maar je vraag is totaal abracadabra. "Een vriend van mij kan ongeveer sinds de installatie van SP2 in de eigenschappen van het beeldscherm komen." Ongeveer sinds de installatie, ook al daarvoor dan, ongeveer? De eigenschappen van het beelscherm, daar kun je toch altijd komen.. Graag een duidelijkere vraag. Dit gaat zo niet werken. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 [quote:1db4243c43="Edmond Varwijk"]De eigenschappen van het beelscherm, daar kun je toch altijd komen.[/quote:1db4243c43]Volgens mij bedoeld ie dat de persoon sinds de install van SP2 juist NIET meer in de eigenschappen van het beeldscherm kan komen. Heeft de betreffende persoon wel administrator rechten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Dan nu de desbetreffende persoon aan het woord. 1) Ik weet niet of het voor of na Sp2 is gebeurd. 2) Ik heb wat zitten rommelen met Riva Tuner, Omega & Nvidia Standard Drivers om mijn fx5700 zo perfect mogelijk te laten werken. Nou kan ik leven zonder eigenschappen van beeldscherm, (zijn echt niet bereikbaar). Maar ik zou toch graag de oorzaak van dit alles weten. Alvast bedankt. Vriendelijke Grt, Eelke van den Bos Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen