Ga naar inhoud

Eigenschappen van beeldscherm ontoegankelijk

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Een vriend van mij kan ongeveer sinds de installatie van SP2 [b:5c2c9e438f]niet[/b:5c2c9e438f] meer in de eigenschappen van het beeldscherm komen. Wij dachten eerst dat SP2 problemen gaf dus ik bood aan om te kijken of er bij mij hetzelfde gebeurde. Echter, nadat ik SP2 had geïnstalleerd kon ik nog steeds erin komen en er was helemaal niks aan de hand. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Link naar reactie
Sorry maar je vraag is totaal abracadabra. "Een vriend van mij kan ongeveer sinds de installatie van SP2 in de eigenschappen van het beeldscherm komen." Ongeveer sinds de installatie, ook al daarvoor dan, ongeveer? De eigenschappen van het beelscherm, daar kun je toch altijd komen.. Graag een duidelijkere vraag. Dit gaat zo niet werken. mvrgroet Edmond
Link naar reactie
Dan nu de desbetreffende persoon aan het woord. 1) Ik weet niet of het voor of na Sp2 is gebeurd. 2) Ik heb wat zitten rommelen met Riva Tuner, Omega & Nvidia Standard Drivers om mijn fx5700 zo perfect mogelijk te laten werken. Nou kan ik leven zonder eigenschappen van beeldscherm, (zijn echt niet bereikbaar). Maar ik zou toch graag de oorzaak van dit alles weten. Alvast bedankt. Vriendelijke Grt, Eelke van den Bos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...