anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Delen Geplaatst: 24 september 2004 Hoi, Als ik MSN 6.2 wil opstarten krijg ik de volgende foutmelding. kan messenger niet starten want internet explorer is ingesteld op off line werken, ga naar bestand en verander dit. Het gekke is dat internet explorer wel verbinding heeft met internet. os is win xp prof en msn 6.2 wie kan me helpen? groet Ab Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 En als je MSN verwijderd en opnieuw installeert? Werkt dan nog niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 helaas werkt het dan ook niet...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 ook gek is dat ik onder mijn account geen msn kon downloaden en sommige sites waren ook ontoegankelijk. onder het gast account kon ik msn wel downloaden maar natuurlijk niet installeren... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen