anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Delen Geplaatst: 24 september 2004 Help!! Na installatie van SP2 is mijn hele PC van slag. Windows start zeer traag op, NAV wordt niet meer automatisch geladen (moet ik dus na elke opstart handmatig doen), mijn printer wordt niet herkend (en als ik die wil laden dan krijg ik de mededeling dat de spooler server ontbreekt), de icoontjes rechts in mijn taakbalk zijn weg (m.n. ook de de 2 TV-tjes die aangeven of ik on line ben), mijn mijn audio players doen het niet meer ,en als ik op de windows update site updates probeer te halen, wordt mijn windows XP niet als legaal exemplaar herkend. Wie helpt mij uit deze mess? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 systeemherstel :wink: Kijk ff door de topics, er is al een hoop beschreven over dit servicepack :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Voor veel mensen is het uitbrengen van een servicepack aanleiding om Windows opnieuw te installeren. Niet onverstandig, op deze wijze voorkom je n.l. veel problemen. Het handigste is om meteen SP2 te slipstreamen .Hoe je dit kan doen staat o.a. in de nieuwste Tips&Truuks (okt. 2004). Hiervoor gebruik gebruik ik het programma nLite, dat is nog veel makkelijker en kan ik een ieder aanraden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 En nLite kun je hier downen: http://www.majorgeeks.com/download4324.html grtz :wink: Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Ben ik dan een van de zeldzame mensen dan.. sp2 gaf bij mij geneen probleempie.. op 3 pc's geinstalleerd en werkt allemaal goed. Merk geen snelheidsverschil iig.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Even terug te komen op dat slipstreamen, gebruik daarvoor gewoon AutoStreamer voor. Je kunt het hier downloaden: http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=188337 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 bij mij werkt sp2 vlot ze! nog niets van problemen gehad! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 [quote:d4cf2919a2="midfield general"]bij mij werkt sp2 vlot ze! nog niets van problemen gehad![/quote:d4cf2919a2] Ik had zelfs geen herstelpunt gemaakt, al hoewel dat dat stom was. Alle programmas werken uitstekend zelfs!! Lucia Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Ik raad ook iedereen aan een schone install te doen en de laatste versies van de programma's drivers , en kijken of er updates zijn voor antivirus en firewall is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Nou ik mag me ook melden als één van de gelukkigen die zonder enig probleem verder werkt na de installatie van SP2. Internetverbinding, Virusscanner (AVG), Sygate Firewall (XP firewall uitgeschakeld uiteraard), Mozilla, zelfs enkele stokoude progs uit de tijd van Win95 werken gewoon door. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Hier werkt ook alles prima. De computer is zelfs sneller geworden. Het enige minpunt is dat hij niet ziet dat de virusscanner (Kaspersky) "up to date" is, terwijl deze Rus toch automatisch dagelijks verse updates binnen haalt. Dit probleem schijnt bij meerdere scanners voor te komen, dus ik lig er niet wakker van. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2004 Ik heb 1 van mijn computers nu op XP2 draaien. Ik kan nog geen echte conclusies trekken, maar het lijkt allemaal te prima werken. De overigens vrij verse XP installatie kon overigens nooit een andere XP collega snel vinden via het netwerk. Na installatie van SP2 is dat probleem weg. Alle voorgaande XP updates waren overigens wel geinstalleerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen