Ga naar inhoud

SP2

anoniem

Aanbevolen berichten

ja de aanduiding home is verdwenen. auto update werkt bij veel mensen niet. Heb hier over met microsoft gebeld. Zij denken dat het wordt veroorzaakt door de enorme drukte op de update site ivm sp2. Met 2 weken zou het moeten werken. Tot die tijd adviseren ze om handmatig te updaten. Hoe het wel in de gaten. (ik neem aan dat je het in je systeem wel gewoon op automatisch hebt staan?) wat betreft je virusscanner. Welke heb je? Voor de meeste zijn updates beschikbaar bij de betreffende leverancier. Zoals bijv. bij Norton en Panda. Even je virusprogramma updaten!
Link naar reactie
[quote:d310e99ae7="rev"]ja de aanduiding home is verdwenen. auto update werkt bij veel mensen niet. Heb hier over met microsoft gebeld. Zij denken dat het wordt veroorzaakt door de enorme drukte op de update site ivm sp2. Met 2 weken zou het moeten werken. Tot die tijd adviseren ze om handmatig te updaten. Hoe het wel in de gaten. (ik neem aan dat je het in je systeem wel gewoon op automatisch hebt staan?) wat betreft je virusscanner. Welke heb je? Voor de meeste zijn updates beschikbaar bij de betreffende leverancier. Zoals bijv. bij Norton en Panda. Even je virusprogramma updaten![/quote:d310e99ae7] Ik zei al dat hij dat was maar het is AVG free edition wat betrft de auto update die zal vast wel werken en ik snap best dat het twee weken kan duren maar het punt is ik kan het niet eens aan zetten het blijft gewoon grijs.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...