anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Delen Geplaatst: 23 september 2004 Hallo, ik wil graag mijn systeem terug zetten met een recovery cd. Nu wil ik eerst de files wpa.dbl en wpa.bak backuppen ivm de activering. Echter, ik heb in system32 map alleen wpa.dbl staan. Ik kan wpa.bak nergens vinden ook niet via zoeken (incl. verborgen en systeembestanden). Is deze procedure verandert met sp2? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 hmm nooit geweten dat als je recovery doet je windows opnieuw moet activeren... of begrijp ik je nu verkeerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 het het een maand of 5 ook eens gedaan en heb toen wel de activatie opnieuw moeten doen. Mijn hele c schijf werd toen ook geformateerd en windows xp opnieuw geinstalleerd. Misschien een uitgebreidere recovery?? weet eigenlijk niet of daar meerdere soorten van zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Nu heb ik zel al een paar keer een recovery cd gebruikt bij verschillende computers, maar ik heb eigenlijk nog nooit opnieuw hoeven te activeren. Maar als het een maand of 5 geleden is, dan hoeft het geen probleem te zijn, aangezien om de 3 maanden bij microsoft de gevens worden gereset. Dus je kunt om de 3 maanden gewoon opnieuw activeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 bedankt! ik ga aan de slag! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Ik heb pas binnen vier weken twee keer de Recovery CD gebruikt, en beide keren werd ik niet om een activatie gevraagd. Dus het zal zo'n vaart niet lopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 nu wil ik dus voor reparatie/ herstel kiezen, maar wordt er om een administrator wachtwoord gevraagd. Ik weet eigenlijk zeker dat ik het goede wachtwoord gebruik, maar hij wordt niet geaccepteerd. Ik las ergens dat je via veilige modus als administrator kunt inloggen, maar das nu net mijn probleem. Mijn veilige modus doet het niet en volgens de knowledgebase van microsoft moet je dan je systeem opnieuw installeren. Via 2 keer ctrl alt del in het standaard aanmeldvenster lukt het wel. Ik zie dan wel een venster met mijn naam verschijnen. Het wachtwoord wordt dan wel geaccepteerd. Dat is toch de administrator account??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 so what dan klik je gewoon registreren je 2 mogelijkheden je neemt de simpelste alleen activern je hebt alleen wpa.dbl nodig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 bedankt! pc is nu trouwens aan het herinstalleren. Moest de partitie met windows eerst verwijderen. Dacht dat dat vorige keer automatisch ging. Bedankt allen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Wat gebeurd er als ik niet activeer. Toen ik xp pro kocht heb ik geactiveerd. 8 dagen geleden na xp opnieuw te hebben geinstalleerd (ik had te veel programma`s geinstalleerd waardoor hij traag werd) weer geactiveerd. Gisteren een format gedaan en weer xp geinstalleerd, en nu krijg ik de melding u dient windows xp binnen 29 dagen te activeren. Als ik niet activeer kan ik windows dan toch blijven gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Nee helaas, je zult xp moeten activeren?, na die 29 dagen zal ie anders het niet meer doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Gewoon opnieuw activeren! Bel anders naar microsoft en leg het uit! Ze zijn als alles klopt heel soepel. Als je niet activeert is over 29 dagen je XP onbruikbaar! Tot je natuurlijk alsnog activatie aanvraagt. succes :D joopat Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen