Ga naar inhoud

Windows activeren na system restore

anoniem

Aanbevolen berichten

Nu heb ik zel al een paar keer een recovery cd gebruikt bij verschillende computers, maar ik heb eigenlijk nog nooit opnieuw hoeven te activeren. Maar als het een maand of 5 geleden is, dan hoeft het geen probleem te zijn, aangezien om de 3 maanden bij microsoft de gevens worden gereset. Dus je kunt om de 3 maanden gewoon opnieuw activeren.
Link naar reactie
nu wil ik dus voor reparatie/ herstel kiezen, maar wordt er om een administrator wachtwoord gevraagd. Ik weet eigenlijk zeker dat ik het goede wachtwoord gebruik, maar hij wordt niet geaccepteerd. Ik las ergens dat je via veilige modus als administrator kunt inloggen, maar das nu net mijn probleem. Mijn veilige modus doet het niet en volgens de knowledgebase van microsoft moet je dan je systeem opnieuw installeren. Via 2 keer ctrl alt del in het standaard aanmeldvenster lukt het wel. Ik zie dan wel een venster met mijn naam verschijnen. Het wachtwoord wordt dan wel geaccepteerd. Dat is toch de administrator account???
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Wat gebeurd er als ik niet activeer. Toen ik xp pro kocht heb ik geactiveerd. 8 dagen geleden na xp opnieuw te hebben geinstalleerd (ik had te veel programma`s geinstalleerd waardoor hij traag werd) weer geactiveerd. Gisteren een format gedaan en weer xp geinstalleerd, en nu krijg ik de melding u dient windows xp binnen 29 dagen te activeren. Als ik niet activeer kan ik windows dan toch blijven gebruiken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...