anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Delen Geplaatst: 23 september 2004 Ik heb verschillende XP machines in het netwerk. Die zitten nu allemaal achter een Cisco Pix 515 firewall. Heeft het installeren van SP2 dan wel zin. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 mjah ik zou sp2 er dan toch opprakken .. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Hoewel ik een tijdje terug een advies zou hebben gegeven, lijkt me dat je in deze tijd toch wel een firewall op elke computer moet hebben. Het levert wel wat extra ongemak op. Mijn grootste bezwaar van een firewall is overigens dat er soms een programma contact zoekt tot het internet die okay is, maar waarvan toch niet echt duidelijk is tot welk software pakket of WIndows onderdeel die thuishoort. Kijk daar begint wel de grootste onveiligheid, steeds lukraak ja zeggen, betekent voor mij dat je de firewall vermoedelijk niet nodig hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen