Ga naar inhoud

Downloaden Torrents niet meer mogelijk na XP Service Pack 2

anoniem

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk het gevolg van de in SP2 ingebouwde firewall. Schakel hem eens tijdelijk uit en probeer opnieuw. Als dat help dan zul je (helaas) uit moeten zoeken hoe je de firewall dient te configureren zodanig dat Bittorrent wel werkt. Hierover kan ik helaas geen zinnige raad geven, ik gebruik al tijden een firewall van een ander merk (Sygate) en heb de XP-firewall dus sowieso uitgeschakeld staan. Jim
Link naar reactie
nou ik heb inmiddels verschillende fw's gebruikt icm sp2 en BT ... en met sp2 krijg ik bv op suprnova zo'n pagina dak geen referers zou versturen, ook als ik fw's uitzet of instel dat juist voor die pagina wel browserinfo verstuurt mag worden enzo ... en dan doen de torrents het ook niet ... en soms doen ze het dan weer wel opeens ... zonder dat er ook maar iets veranderd is, of zelfs zonder dat er gereboot is ... zonder sp2 is het gewoon altijd goed ... ikke nie meer snappuhh ...
Link naar reactie
[quote:90211d9fd8="Jim van Zweeden"]Tja, ook de Internet Explorer is qua veiligheid behoorlijk aangepast heb ik begrepen dus daar zou ook het probleem kunnen zitten. Zelf gebruik ik echter uit veiligheidsoverwegingen al geruime tijd Mozilla als browser en met de instellingen van IE kan ik je dus helaas niet verder helpen. Jim[/quote:90211d9fd8] inmiddels heb is SP2 eraf gehaald, maar het probleem blijft zich voordoen (ook na herinstallatie van alle P2P-programma's). Ik wordt er nog net niet moedeloos van, maar ik heb wel zoiets als: Had ik maar eerst alles over SP2 gelezen. In ieder geval bedankt voor de reacties. Ik zal in de toekomst zeker gebruik blijven maken van dit forum. Gouwe Ouwe
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...