anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Delen Geplaatst: 22 september 2004 Tot voor kort was is een tevreden gebruiker van ABC (torrentfiles). Na installatie van SP 2 blijken ineens alle torrents als corrupt te worden herkend. Ook mijn reeds eerder opgehaalde torrents. ABC heeft nog niets op de site staan. Weet iemand een oplossing? Grz :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Waarschijnlijk het gevolg van de in SP2 ingebouwde firewall. Schakel hem eens tijdelijk uit en probeer opnieuw. Als dat help dan zul je (helaas) uit moeten zoeken hoe je de firewall dient te configureren zodanig dat Bittorrent wel werkt. Hierover kan ik helaas geen zinnige raad geven, ik gebruik al tijden een firewall van een ander merk (Sygate) en heb de XP-firewall dus sowieso uitgeschakeld staan. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 nou ik heb inmiddels verschillende fw's gebruikt icm sp2 en BT ... en met sp2 krijg ik bv op suprnova zo'n pagina dak geen referers zou versturen, ook als ik fw's uitzet of instel dat juist voor die pagina wel browserinfo verstuurt mag worden enzo ... en dan doen de torrents het ook niet ... en soms doen ze het dan weer wel opeens ... zonder dat er ook maar iets veranderd is, of zelfs zonder dat er gereboot is ... zonder sp2 is het gewoon altijd goed ... ikke nie meer snappuhh ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Tja, ook de Internet Explorer is qua veiligheid behoorlijk aangepast heb ik begrepen dus daar zou ook het probleem kunnen zitten. Zelf gebruik ik echter uit veiligheidsoverwegingen al geruime tijd Mozilla als browser en met de instellingen van IE kan ik je dus helaas niet verder helpen. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 [quote:90211d9fd8="Jim van Zweeden"]Tja, ook de Internet Explorer is qua veiligheid behoorlijk aangepast heb ik begrepen dus daar zou ook het probleem kunnen zitten. Zelf gebruik ik echter uit veiligheidsoverwegingen al geruime tijd Mozilla als browser en met de instellingen van IE kan ik je dus helaas niet verder helpen. Jim[/quote:90211d9fd8] inmiddels heb is SP2 eraf gehaald, maar het probleem blijft zich voordoen (ook na herinstallatie van alle P2P-programma's). Ik wordt er nog net niet moedeloos van, maar ik heb wel zoiets als: Had ik maar eerst alles over SP2 gelezen. In ieder geval bedankt voor de reacties. Ik zal in de toekomst zeker gebruik blijven maken van dit forum. Gouwe Ouwe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 ik gebruik explorer alleen maar voor panda activescan en win updates .. das al erg genoeg :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen