anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Delen Geplaatst: 22 september 2004 Ik weet niet meer wanneer dit begonnen is maar vroeger kreeg ik altijd keurig een dialoogschermpje waar ik wilde opslaan wanneer ik op een downloadbaar bestand klikte op een site (b.v. exe of zip) Nu gaat IE binnen de browser downloaden zonder verder iets te vragen en komt het bestand als het meezit in tijdelijke internet bestanden terecht. Ik wil de oude situatie terug maar kan nergens vinden waar ik dit kan instellen. Wie zet mij op het goede spoor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Ik gebruik IE niet meer maar Firefox. Maar moest even checken daar komt het configuratiescherm, internetopties, beveiliging, aangepast niveau, beveiligingsinstellingen,gedownloade elementen, automatisch vragen bij downloads van bestanden inschakelen aanvinken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 [quote:dc7dbe7952]configuratiescherm, internetopties, beveiliging, aangepast niveau, beveiligingsinstellingen,gedownloade elementen, automatisch vragen bij downloads van bestanden inschakelen aanvinken[/quote:dc7dbe7952] Die stond keurig aangevinkt??? Ik heb al die instellingen al doorgeploegd en die klonk ook als het meest aannemelijk, alleen het werkt niet. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Micro$oft heeft de pop-up banner van Firefox nageaapt maar nog altijd niet 'tabbed browsing' , wat ook door velen word gewaardeerd :wink: --> http://www.mozilla.org/products/firefox/tabbed-browsing.html "WHY SWITCH? The most impressive feature of the alternative browsers -- present in Opera, Safari and Firefox, but absent in Internet Explorer -- is tabbed browsing. Many people run their internet browsers all day, opening multiple windows if they want to visit several sites at once, or to keep their Hotmail or Yahoo page open all the time. Tabbed browsing lets you open dozens of sites within a single window, saving space on your computer desktop. If there are a number of sites you visit daily, you can group them into a folder and open them all at once." http://www.reuters.co.uk/newsArticle.jhtml?type=internetNews&storyID=6306354§ion=news Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Ja, daar heb ik wat aan... Ik heb firefox er al een paar weken op staan maar ik gebruik toch ook nog vaak IE. En ik wil dat [u:7dbc25f593]IE[/u:7dbc25f593] werkt zoals hij eerst deed, geen reclame voor wat anders. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:3a073ea87d="Ineke_vg"]vroeger kreeg ik altijd keurig een dialoogschermpje waar ik wilde opslaan wanneer ik op een downloadbaar bestand klikte op een site (b.v. exe of zip) [/quote:3a073ea87d] In deze [url=http://groups.google.nl/groups?q=ie6+zip+opslaan+als&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&selm=Xns92A1EC8257710Nar%40207.46.239.39&rnum=4]Google discussie groep[/url] vond ik een mogelijke oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 kijk is bij internetopties ta geavanceerd naar beneden scollen dan bij downloaden kijken kan je ook evt scripfout in pagina opsporen uitschakelen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 jolo: Bedankt voor je input maar helaas was dit het niet jrbr13: Ook hier zat de oplossing niet. Scriptfout opsporen staat bij mij ook uit :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 gooi er is een spyware killer overheen spybot of hijackthis ed ff google intikken vind diverse :wink: http://users.pandora.be/marcvn/spyware/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:0ece6b3abb]gooi er is een spyware killer overheen [/quote:0ece6b3abb] Dat doe ik al regelmatig maar wat is het nut in dit verband? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 wellicht dat er iets van spyware in je systeem heeft zitten rommelen... hijackthis log plaatsen kan geen kwaad lijkt me. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 mischien is er een prg op achtergrond actief? maar er kan kan ook in je register iets zijn veranderd door?????? wist je het maar dan was het zo opgelost! mischien dat iemand de reg sleutel weet van dit probleem! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 komt er helemaal niets in beeld ook niet onder op taakbalk mischien heb je vinkje dit dialoog scherm sluiten nadat down.. is voltooid ?? of komt er helemaal niets inbeeld probeer is wat te downen ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:76fcccb267]komt er helemaal niets in beeld ook niet onder op taakbalk mischien heb je vinkje dit dialoog scherm sluiten nadat down.. is voltooid ?? of komt er helemaal niets inbeeld probeer is wat te downen ??[/quote:76fcccb267] Zie afbeelding voor het resultaat van een zip download. Ik klik op de snelkoppeling, krijg vervolgens deze witte pagina met onderaan gereed en het zipfile staat in mijn tijdelijke internet bestanden. Daar kan ik het natuurlijk wel vandaan kopieren maar ik wil dat het normaal werkt :evil: [img:76fcccb267]http://www.digital-dreams.nl/images/download.jpg[/img:76fcccb267] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Even een update! Ik heb inmiddels via het forum van microsoft het antwoord gevonden. Ik kreeg de tip in het register te kijken. [quote:6633fcd0a8]HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Plugins\Extension\.exe Die eventuele .exe verwijderen.[/quote:6633fcd0a8] Hier bleek dat een plugin van netpumper de boosdoener was. Na het verwijderen uit het register, ook van de zip extension werkt alles weer als vanouds. :D Iedereen bedankt voor het meedenken!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen