anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Delen Geplaatst: 22 september 2004 Hallo, Ik heb geen java meer na sp2. Kan ik gewoon het bestandje msjavx86 gebruiken wat ik ook al eerder heb gebuikt in het eerste windows xp "tijdperk" toen er ook nog geen standaard java in zat ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Als het goed is moet dat gewoon werken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Als je deWindows Update functie gebruikt en dan laat zoeken naar updates komt er een voorstel om (onder andere) de Microsoft Virtual Machine na te installeren (5,1 MB). Dat lost het probleem op vermoed ik. Als de oplossing van Dropkick niet mocht werken dan kun je dat eens proberen. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:0f56725293="Martijn Hogendorf"]Hallo, Ik heb geen java meer na sp2. Kan ik gewoon het bestandje msjavx86 gebruiken wat ik ook al eerder heb gebuikt in het eerste windows xp "tijdperk" toen er ook nog geen standaard java in zat ?[/quote:0f56725293] Dit werkte perfect. Misschien iemand enig idee waarom de java er weer is uit gehaald ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:e770b849c6="Martijn Hogendorf"][quote:e770b849c6="Martijn Hogendorf"]Hallo, Ik heb geen java meer na sp2. Kan ik gewoon het bestandje msjavx86 gebruiken wat ik ook al eerder heb gebuikt in het eerste windows xp "tijdperk" toen er ook nog geen standaard java in zat ?[/quote:e770b849c6] Dit werkte perfect. Misschien iemand enig idee waarom de java er weer is uit gehaald ?[/quote:e770b849c6] Was microsoft niet verplicht om het eruit te halen? wegens rechtzaken. download anders java van http://www.sun.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Hmm ik heb er geen idee van... Maar ik heb nu de java via eerder genoemd bestandje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 [quote:651f454951="Jim van Zweeden"]Als je deWindows Update functie gebruikt en dan laat zoeken naar updates komt er een voorstel om (onder andere) de Microsoft Virtual Machine na te installeren (5,1 MB). Dat lost het probleem op vermoed ik. Als de oplossing van Dropkick niet mocht werken dan kun je dat eens proberen. Jim[/quote:651f454951] Die krijg je alleen als er al een Java VM geinstalleerd is. als die er niet is, krijg je de update ook niet te zien. dus gewoon eerst een Java VM installeren en dan Windows Update voor de laatste versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Ik zou het advies van Taco volgen en Sun Java instaleren. Microsoft geeft geen support meer voor hun eigen JVM. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 Wat bedoel je met geen support? Ik moet zelf ook java gebruiken om te kunnen telebankieren. Ik had een hele tijd geleden na een reïnstallatie van XP ook de versie van sun geïnstalleerd, maar een tijdje later vond mijn viruscanner regelmatig virussen als byteverify e.d. (waaronder 'n paar die trojans installeerden) Na wat gegoogle bleek dat de laatste versie van MS hier imuun voor was. Dus als je gewoon een oude versie van VM installeert en daarna Windows update draait, heb je een veiligere java. (die hierna gewoon up to date wordt gehouden door windows update) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2004 Hi Larry! Zoals je dat leest: support als je problemen hebt. Jou ‘probleem’ zat exact in wat jij noemt = een hele tijd geleden. Het nieuwste Java van Sun werkt prima (uitstekend). Jou meldingen van byteverify kwamen uit het submapje JAR van java. Bij gewoon gebruik kreeg men deze niet. Ze kwamen met online spelletjes doen. Als men deze submapje na interneten leeg haalt dan krijg je ook geen meldingen. Nogmaals, het nieuwste java heeft deze probleem niet. Welke java men wil gebruiken is een eigen keuze. ICT-ers, en vooral mensen die een hekel hebben aan het feit dat Microsoft teveel controle over hun PC heeft, verwijderen het java van Microsoft grtz Falco Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen