Ga naar inhoud

Win XP: Outlook Express delen

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben bezig om voor de buren ADSL op hun WinXP PC te installeren en te configureren. Ze hebben vier e-mailadressen tot hun beschikking. Ik vraag me af of het mogelijk is, om bij het aanmaken van meerdere gebruikers ook Outlook Express te delen, zodat elk familielid onder zijn/haar eigen profiel ook de eigen e-mailbox onder OE kan beheren? Ik gebruik zelf Outlook waarmee dit wel kan, maar ben er niet zeker van of Outlook Express ook als zodanig is te delen met meerdere gebruikers.. Bvd
Link naar reactie
via menu extra, dan accounts en dan tabblad e-mail. Dan vervolgens het betreffende account toevoegen. Dus heeft buurman Jan bijv. janklaassen@planet.nl Dan in de windows account voor hem dat mailadres met wachtwoord opgeven in outlook express. en zo per windows gebruikersaccount, het betreffende mailadres in outlook zetten. Werkt hier perfect! en zo heeft iedereen zo zijn eigen account in windows met eigen mail, bestandsopslag etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...