anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Delen Geplaatst: 21 september 2004 Hallo, Ik ben bezig om voor de buren ADSL op hun WinXP PC te installeren en te configureren. Ze hebben vier e-mailadressen tot hun beschikking. Ik vraag me af of het mogelijk is, om bij het aanmaken van meerdere gebruikers ook Outlook Express te delen, zodat elk familielid onder zijn/haar eigen profiel ook de eigen e-mailbox onder OE kan beheren? Ik gebruik zelf Outlook waarmee dit wel kan, maar ben er niet zeker van of Outlook Express ook als zodanig is te delen met meerdere gebruikers.. Bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Ik denk dat het verstandigst is om verschillende gebruikers aan te maken in XP, want dan kan dit wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 [quote:f960627352="apeka"]Ik gebruik zelf Outlook waarmee dit wel kan, maar ben er niet zeker van of Outlook Express ook als zodanig is te delen met meerdere gebruikers.. Bvd[/quote:f960627352]Zeker wel, in mijn Engelse OE onder File>Identities. Ik weet niet zo snel hoe ze dat naar het Nederlands vertaald hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 via menu extra, dan accounts en dan tabblad e-mail. Dan vervolgens het betreffende account toevoegen. Dus heeft buurman Jan bijv. janklaassen@planet.nl Dan in de windows account voor hem dat mailadres met wachtwoord opgeven in outlook express. en zo per windows gebruikersaccount, het betreffende mailadres in outlook zetten. Werkt hier perfect! en zo heeft iedereen zo zijn eigen account in windows met eigen mail, bestandsopslag etc. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen