Ga naar inhoud

Clean Install XP Pro - tevoren updates downloaden sinds SP1

anoniem

Aanbevolen berichten

Heb WinXP Pro Sp1 en voortdurend geupdate TOT SP2 Nu krijg ik een nieuwe PC waarop ik dus WinXP SP1 kan installeren en voorlopig nog niet SP2. Hoe kan ik nu tevoren alle updates sinds SP1 downloaden zodat ik pas het Internet op hoef nadat WinXP weer helemaal fit is? Op mijn oude PC zijn ze wel geinstalleerd en daarna verwijderd in de loop der tijd. Heb gezien dat sommige programma's, o.a. bijna alles van Adobe, die waarschuwen voor bepaalde probemen met SP2. Ik wil dus wachten met de installatie van SP2 tot die problemen opgelost zijn. BVD voor een "suggestieve hand".
Link naar reactie
Dan wordt het lastig. Je kunt wel verschillende updates downloaden op de windows update site. Echter is deze site niet up to date, onvolledig, en bovendien is totaal onduidelijk welke updates je in welke volgorde moet installeren. Denk toch dat het slimste is: window installeren, zonodig SP1a, updates doen via windows update, en afsluiten met een disk image naar cd. http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=nl
Link naar reactie
[quote="gerben"] Denk toch dat het slimste is: window installeren, zonodig SP1a, updates doen via windows update, en afsluiten met een disk image naar cd. Ja eerst dacht ik van nijn huidige installatie het Image bestand te gebruiken maar dat is natuurlijk in de loop der jaren vervuild. Aan de andere kant als ik WinXP Pro Sp1 installeer dan vraag ik me af of de Windows Update site nog wel de updates zal weergeven van vóór de SP2 introductie?? Het lijkt erop dat ik ofwel door de hond of door de kat gebeten wordt?
Link naar reactie
[quote:1aff9ab7cd="gerben"] Overigens, installeer alsjeblieft een firewall voor je online gaat.[/quote:1aff9ab7cd] Weer bedankt voor je reactie. Interessant! Hoezo geen firewall voor het online gaan? Ik gebruik al heel lang Sygate en tot nu toe geen probleem gehad, ook niet bij het updaten van Windows. Is windows soms eenkennig geworden sinds SP2?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...