anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Is het mogelijk om (via start, eigenschappen, taakbalk, systeemvak) de lijst met niet actieve pictogrammen te schonen. Hier staat namelijk veel troep in van ooit geinstalleerde programma's en deze wil ik graag weg hebben. Dus niet opruimen maar echt verwijderen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Zijn allemaal draaiende progjes die waarschijnlijk automatisch opstarten, Progjes die niet hoeven op te starten maar wel geinstalled zijn kan je uitvinken in msconfig op het tabje opstarten (start --> uitvoeren ---> tik in "msconfig") Je kan ook even de map opstarten in het start menu leegkinkelen (of tenminste de items die niet automatisch hoeven op te starten eruit gooien) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 helaas, dat werkt niet. ik heb eenzelfde waslijst daar staan. heb nog geen oplossing gevonden en vind ook nog niets terug in het register. CB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote:efb25ab5bc="Display"]Is het mogelijk om (via start, eigenschappen, taakbalk, systeemvak) de lijst met niet actieve pictogrammen te schonen. Hier staat namelijk veel troep in van ooit geinstalleerde programma's en deze wil ik graag weg hebben. Dus niet opruimen maar echt verwijderen??[/quote:efb25ab5bc] Hoi, doe start/uitvoeren type in regedit en geef enter, ga naar hkey-current user\software\microsoft\windows\curentversion\explorer\traynotyfy haal daar weg (rechter muisknop verwijderen)iconstreams en pasticonstream. sluit regedit af. doe dan 1x control alt delete ga naar tabblad processen klik op explorer exe en klik dan op proces beeindigen. Klik dan links boven op bestand en kies nieuwe taak en type explorer en dan op ok. start de computer op nieuw en hoppa weg is alles behalve die je gebruikt.succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Maak eens een opstartlist met hijackthis (dus niet een gewone log maar een logje van wat er op start, kan ergens bij de opties) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Hans1, bedankt. Het werkt voor zover ik kan zien. Lijst is weer normaal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 [quote:639db5e01f="Display"]Hans1, bedankt. Het werkt voor zover ik kan zien. Lijst is weer normaal.[/quote:639db5e01f] geen dank, graag gedaan,groetjes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen