anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 XP SP2 geinstalleerd op mijn laptop maar niet helemaal tevreden (eigenlijk helemaal niet). Geen merkbare verbeteringen, wel merkbare verslechteringen. (alles loopt veeeeeeeeel trager). :evil: Hoe verwijder ik het beste SP2 weer?. Via Sofware en dan uninstall, of het herstelpunt terugzetten wat aangemaakt is tijdens de installatie van SP2? Of zit tussen deze twee geen verschil? Alvast bedankt, P de BB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Als ik jou was zou ik gewoon via software SP2 verwijderen. Je loop dan in ieder geval niet de kans om eventuele andere onlangs geinstalleerde/veranderde software/instellingen kwijt te raken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Stom van mij, M$soft heeft natuurlijk ook wel een "Knowledge Base Article" over hoe je SP2 verwijdert. [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;875350&Product=winxp][b:90e9a3beab][color=darkblue:90e9a3beab]How to remove Windows XP Service Pack 2 from your computer[/color:90e9a3beab][/b:90e9a3beab][/url] Daarin geven ze ookal aan om het via Software, Uninstall te doen Thanx anyway /// P de BB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Heb hetzelfde aan de hand gehad. Na via software uninstall heb ik nog wel het herstelpunt terug moeten zetten (wat overigens lang duurde) alvorens alles weer als voorheen werkte. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Je kan het altijd nog aan Ecalypta vragen Paulus ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen