anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Hallo, Ik heb mijn win xp schijf gekopieerd op een dvdrw, ik wil later de updates daarbij opzetten, zodat, wanneer ik win. opnieuw wil installeren, ik niet alle updates hoef op te halen. Maar voordat ik die erbij op zet heb ik eerst de schijf geprobeerd. Helaas is hij op de een of andere manier niet bootable. Ik heb al geprobeert om hem direct te copieren en in nero heb ik ook al geprobeert om een schijf (cdrw) bootable te branden. (dvd menu heeft deze optie niet volgens mij, of wel??) bijde werkt niet. Probeer ik nu iets onmogelijks of doe ik iets verkeerd....... (win. is orgineel, geen copie oid) bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Heb je in het bios wel de juiste boot volgorde ingesteld? Dus Cd rom als eerste? Je kon trouwens via Windows update de CD met de updates (bijgewerkt tot febr. geloof ik) bestellen. Als je trouwens binnenkort de CD met SP2 in je bezit hebt, daar staan ook alle oudere uodates op. Maar goed, dit lost natuurlijk jou opstart probleem niet op. Wellicht was de eerste tip de juiste? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Zomaar kopieren van een bootable cd levert nog geen bootable kopie op!! Daarvoor moet je wel de juiste instellingen gebruiken. Lees de handleiding van je brandprogramma even door of zoek even via zoeksite naar een handleiding. CB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Nee, de schijf kopen hoeft niet, wordt je gratis en voor niets toegestuurd! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen