anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Ik werk met windows XP met de instelling windows klassiek, nu is er door een of andere handeling van mij een witte vertikale balk verschenen aan de linkerzijde van mijn bureaublad. Daarop staat bovenaan " maptaken", daaronder "andere locaties" en daaronder "details". Nu heb ik al alles geprobeerd maar ik krijg dit niet meer weg, weet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Ik ben aan het proberen te achterhalen wat de oorzaak kan zijn, maar kom er nog niet achter. Wat bedoel je trouwens met 'Windows klassiek' Het startmenu of het configuratiescherm? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote:c632fea78c="gerardb"]Ik ben aan het proberen te achterhalen wat de oorzaak kan zijn, maar kom er nog niet achter. Wat bedoel je trouwens met 'Windows klassiek' Het startmenu of het configuratiescherm?[/quote:c632fea78c] Het startmenu staat onder windows klassiek en het thema onder beeldscherm ook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Klinkt alsof je een werkbalk aangemaakt hebt en dat deze verplaatst is naar de linkerzijde van het beeld. Als het inderdaad een werkbalk is kun je deze weghalen door ergens in de werkbalk rechts te klikken, te kiezen voor "werkbalken" en het vinkje weg te halen voor de naam van de werkbalk. Het kan ook door op de startbalk te rechtsklikken en dezelfde handeling te volgen. CB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote:4f8356c793="CB"]Klinkt alsof je een werkbalk aangemaakt hebt en dat deze verplaatst is naar de linkerzijde van het beeld. Als het inderdaad een werkbalk is kun je deze weghalen door ergens in de werkbalk rechts te klikken, te kiezen voor "werkbalken" en het vinkje weg te halen voor de naam van de werkbalk. Het kan ook door op de startbalk te rechtsklikken en dezelfde handeling te volgen. CB[/quote:4f8356c793]Een werkbalk is het niet, als men onder mapopties kiest voor " algemene taken in mappen weergeven" dan krijgt men links in de map dezelfde band te zien als ik nu op mijn bureaublad heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Kan je niet even een plaatje (screenshot) posten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Probeer het volgende maar eens: Rechtsklikken in de vaste ruimte.... zodat je de 'eigenschappen voor het beeldscherm' te zien krijgt. Klik op tabblad 'Bureaublad', en daarna op de knop 'Bureaublad aanpassen'... Klik nu op het tabblad 'Website'. Nu ga je alle opties die je hier vindt afvinken... (uitzetten) Blijft alleen maar over een aantal keren op OK te klikken... en daarna zou alles terug normaal moeten zijn. Succes ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 [quote:9080d6392c="dropkick"]Kan je niet even een plaatje (screenshot) posten?[/quote:9080d6392c] Hoe ik een foto moet posten weet ik niet , ik kan je dit wel mailen als het mag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 [quote:06dd60fb20="William10"][quote:06dd60fb20="dropkick"]Kan je niet even een plaatje (screenshot) posten?[/quote:06dd60fb20] Hoe ik een foto moet posten weet ik niet , ik kan je dit wel mailen als het mag.[/quote:06dd60fb20] Heb je al geprobeerdt wat ik gepost had? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 [quote:ba2b04397a="rataplantje"][quote:ba2b04397a="William10"][quote:ba2b04397a="dropkick"]Kan je niet even een plaatje (screenshot) posten?[/quote:ba2b04397a] Hoe ik een foto moet posten weet ik niet , ik kan je dit wel mailen als het mag.[/quote:ba2b04397a] Heb je al geprobeerdt wat ik gepost had?[/quote:ba2b04397a] Ja, zonder resultaat echter. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen