Ga naar inhoud

Witte verticale balk op bureaublad

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows XP met de instelling windows klassiek, nu is er door een of andere handeling van mij een witte vertikale balk verschenen aan de linkerzijde van mijn bureaublad. Daarop staat bovenaan " maptaken", daaronder "andere locaties" en daaronder "details". Nu heb ik al alles geprobeerd maar ik krijg dit niet meer weg, weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Klinkt alsof je een werkbalk aangemaakt hebt en dat deze verplaatst is naar de linkerzijde van het beeld. Als het inderdaad een werkbalk is kun je deze weghalen door ergens in de werkbalk rechts te klikken, te kiezen voor "werkbalken" en het vinkje weg te halen voor de naam van de werkbalk. Het kan ook door op de startbalk te rechtsklikken en dezelfde handeling te volgen. CB
Link naar reactie
[quote:4f8356c793="CB"]Klinkt alsof je een werkbalk aangemaakt hebt en dat deze verplaatst is naar de linkerzijde van het beeld. Als het inderdaad een werkbalk is kun je deze weghalen door ergens in de werkbalk rechts te klikken, te kiezen voor "werkbalken" en het vinkje weg te halen voor de naam van de werkbalk. Het kan ook door op de startbalk te rechtsklikken en dezelfde handeling te volgen. CB[/quote:4f8356c793]Een werkbalk is het niet, als men onder mapopties kiest voor " algemene taken in mappen weergeven" dan krijgt men links in de map dezelfde band te zien als ik nu op mijn bureaublad heb.
Link naar reactie
Probeer het volgende maar eens: Rechtsklikken in de vaste ruimte.... zodat je de 'eigenschappen voor het beeldscherm' te zien krijgt. Klik op tabblad 'Bureaublad', en daarna op de knop 'Bureaublad aanpassen'... Klik nu op het tabblad 'Website'. Nu ga je alle opties die je hier vindt afvinken... (uitzetten) Blijft alleen maar over een aantal keren op OK te klikken... en daarna zou alles terug normaal moeten zijn. Succes !
Link naar reactie
[quote:ba2b04397a="rataplantje"][quote:ba2b04397a="William10"][quote:ba2b04397a="dropkick"]Kan je niet even een plaatje (screenshot) posten?[/quote:ba2b04397a] Hoe ik een foto moet posten weet ik niet , ik kan je dit wel mailen als het mag.[/quote:ba2b04397a] Heb je al geprobeerdt wat ik gepost had?[/quote:ba2b04397a] Ja, zonder resultaat echter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...