anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Hoi, Ik heb pas mijn pc geformat en heb Windows XP Home edition erop staan. Maar nu heb ik een probleem met mijn pc. Als Windows XP opstart krijg ik allemaal tabbladen van: Microsoft Windows Update, Rondleiding Windows XP, Windows Movie Maker, Mijn Documenten. Wie weet er een oplossing? Groet: N.Visser Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Misschien ligt het aan mij maar ik kan er even geen voorstelling van maken... :oops: Waar krijg je die tabbladen dan precies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Als Windows bezig is met opstarten komen de tabbladen gewoon op het bureaublad! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Tabbladen zitten in een venster, ik kan mij er geen voorstelling van maken hoe die op het bureaublad eruit moeten zien, kan je misschien een screendump posten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen