anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Hallo, Ik heb een probleem bij windows 98SE. bij het openen van een afbeelding loopt de hele pc vast. Ik heb nu ie6 er op gezet en het probleem is er nog steeds. Je kan de afbeelding bekijken maar als je hem op ware grore wil bekijken door middel van de pijltjes rechtsonder bij een foto loopt hij weer vast. Ik heb geen updates genomen van win98 ivm met internet via een modem. weet iemand hoe het kan? of waar je updates kan vinden die je op cd kan branden? bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Als je een Engelse versie hebt, kun je dit eens proberen. http://exuberant.ms11.net/98sesp.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 en bij een nederlandse? ik heb al wel gevonden heo je ze appart kan downloaden dus moet ik ze ff op een cdtje knallen. maar dan weet ik ngo niet zeker of het probleem verholpen is Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen