anoniem Geplaatst: 18 september 2004 Delen Geplaatst: 18 september 2004 Weet iemand een mogelijkheid dit te doen? alvast bedankt Gr chatjozef Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 Je kan toch gewoon de hele cd naar een share kopieren en daar vandaan de setup starten. En installeren naar de share met de parameter /a?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 jij bedoelt i386\ winnt/a ? als je dat bedoelt ga ik dat proberen want kreeg met een netwerk boot disk de melding dat Smartdrive niet geladen is en dattie zoveel aan geheugen nodig had... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 Ik zou het niet precies weten, maar ik heb eerder wel eens een admin-installatie gedaan door de parameter /a mee te geven achter de setup. Maarnogmaals je kunt toch de hele cd naar een share kopiëren en met een diskette/cd starten en de share benaderen? Daarna de setup starten. Dit is zelf verder te automatiseren door middel van een batch-file. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 heb ik ook, maar moet wel een netwerk boot disk hebben, en in de setup van xp doet die moeilijk over smartdrive, als ik boot met een netwerk diskette ja allemala heel vaag maar kheb een win_xp netwerk share. Maar we zullen het van het wweekend proberen met die /a Dankjewel Chatjozef Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Nee geeft de zelfde fout over te weinig hdd ruimte terwijl Ik minimaal 4 gyg heb (VM ware workstation) ik denk dat het aan de bootdisk legt dathij geen Hdd kan vinden ofzo iemand een goede en makkelijke netwerk disk? gr chatjozef Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Kijk eens op www.bootdisk.com Daar staan ook verwijzingen naar network bootdisk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Jah klopt kheb de laatste gebruikt maar die doet het niet met WIndows 2003 server weetje er een die het wel doet met win2003? chatjozef Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen