anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Delen Geplaatst: 17 september 2004 Hallow mensen, Ik heb een probleempje. Wij hadden eerst windows xp met verschillende gebruikers accounts. En daarvan 1 was die kreeg volledig beheer. Maar nu kregen we een probleem met het opstarten van windows. Toen zei die man van siemens dat we gewoon windows opnieuw moesten installeren en dan de naam van de map windows.000 moesten noemen. Zo kregen we 2 windows xptjes op onze pc. Maar nu kunnen we via de nieuwe windows niet meer bij de oude map van de volledige beheerder van de oude windows. Als we daarop klikken via windows verkenner dan krijgen we geen toegang. Weet iemand hoe we nu bij deze map kunnen komen??? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 owja en ik heb GEEN NETWERK. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Tip: verander effe je onderwerp; dan heb je kans dat er meer mensen kijken. "ik heb een vraag" is niet echt veelzeggend... (en nee: ik heb niet het antwoord, helaas & succes) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Ik zou 'die man van Siemens' bellen... Die heeft er vast wel antwoord op... :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=128887&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen