anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Delen Geplaatst: 16 september 2004 Hallo, Regelmatig bekijk ik via ctrl-alt-del het cpu-gebruik van mijn computer. De laatste tijd staat deze constant op 100 %, terwijl er praktisch geen programma's draaien. Kan iemand mij vertellen of dit een probleem is en of ik er iets aan kan doen? Dank voor de moeite. Groet, Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 Bij deze processen kun je zien welke het meeste van de cpu vraagt... Welke is dat? Misschien een virus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 de meeste processen staan op 00, het proces waarvan de CPU om en nabij 99 is, is spoolvs.exe. Maar dat zal wel een proces zijn die XP nodig heeft. Of niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 bedoel je spoolvs.exe of spoolsv.exe? in het eerste geval heb je namelijk last van een virus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen