anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Delen Geplaatst: 16 september 2004 Als ik een mail ontvang waar een hyperlink instaat en deze vervolgens selecteer komt er een pop-up scherm met "koppeling zoeken". (hierin kan ik alleen naar bestanden in mijn pc zoeken) Wie weet hoe je dit op moet lossen zodat je bv een bepaalde site opent?? PS: Ik heb outlook al ingesteld als HTML, maar helaas geen resultaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Misschien dat dit werkt: Ga in IE maar eens naar "extra" > "internet-opties" > "programma´s" en vink dan "controleren of internet explorer de standaardbrowser is" aan. IE afsluiten en weer opnieuw opstarten. Als het goed is krijg je dan een vraag of je IE als standaardbrowser wilt instellen. Hierop met "ja" antwoorden. Als het goed is zouden de hyperlinks dan weer moeten werken (tenzij er een ander probleem is natuurlijk). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Of deze ("gestolen" bij vergelijkbaar topic): Op de site van java moet je hier zijn, als niet automatisch start, kies dan rechts boven: Free Download http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen