Ga naar inhoud

IE kan plaatjes alleen als BMP opslaan

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ce6173f30e="R-bin"]Tja op hoe meer site je kom hoe meer er dingetjes er van worden opgeslagen. Dus als je een hele tijd heb gesurfd en niet je temp internet files heb leeggehaald dan wordt het al meer.[/quote:ce6173f30e] dat wist ik, maar ik wil graag weten waarom dat tot mijn probleem leidde ? ik zie het directe verband niet, aangezien me schijf toch groot zat is :lol:
Link naar reactie
[quote:9c09fa88b2="NoepZor"][quote:9c09fa88b2="R-bin"]Tja op hoe meer site je kom hoe meer er dingetjes er van worden opgeslagen. Dus als je een hele tijd heb gesurfd en niet je temp internet files heb leeggehaald dan wordt het al meer.[/quote:9c09fa88b2] dat wist ik, maar ik wil graag weten waarom dat tot mijn probleem leidde ? ik zie het directe verband niet, aangezien me schijf toch groot zat is :lol:[/quote:9c09fa88b2] Hoe groot je schijf is doet er niet toe wel hoeveel ruimte je beschikbaar hebt gesteld voor je tijdelijke internet bestanden, maar ik ben ook wel benieuwd naar het waarom leer je weer wat van
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...