Ga naar inhoud

Msn dubbel aanmeldings probleem help!

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem met msn. Ik gebruik mijn computer samen met mijn zusjes die de optie 'wachtwoord onthouden' hebben aangeklikt. Nu heb ik versie 6.2 gedownload van msn en log ik in. Ik zie mijn zusje nu online staan en kan tegen haar praten. De berichten die ik naar haar stuur komen weer op mijn pc terecht. Anderen uit m'n zusjes lijst praten tegen me terwijl ik ingelogd ben op mijn msn. Ik heb bij opties gekeken en daar staat (msn 4.7) wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:7c79786b63="thijs1981"]Trouwens, msn 6 eraf gooien is niet zo´n probleem. Maar windows messenger is veel ingewikkelder. Als je die eraf wilt halen moet je even de zoekoptie gebruiken. er zijn al meerdere topics over.[/quote:7c79786b63] Eitje. . . Open c:\windows\inf\sysoc.inf Zoek de regel: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7 Verander deze in: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7 Sla het bestand op. Ga naar Ad/remove programms (Software voor de Nederlanders) en je kan het de-installeren.
Link naar reactie
[quote:f429969f51="thijs1981"] Dat bedoel ik, is toch veel ingewikkelder dan uninstall klikken :D [/quote:f429969f51] Ben je bekend met de kopieer/plak functie? RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove enz.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...